Aşteptările unui travel blogger

Acum ceva timp am fost invitată de Oana Chivu să vorbesc la un workshop intitulat „Cum să constuieşti un brand de succes pentru o agenţie de turism”. Am avut foarte puţin timp la dipoziţie pentru a mă pregăti, aşa că discursul meu a fost scurt, spontan şi sincer, mi-ar fi greu să îl reproduc în scris, mai ales că au trecut suficiente zile de atunci. Despre subiectul întâlnirii au scris pe larg Petruş Lungu sau Carmina Niţescu. Mi-ar fi plăcut să am mai mult timp la dispoziţie şi să pot vorbi cu mai mulţi bloggeri de travel pentru a strânge păreri, cazuri şi exemple concrete, dar cred că merită început de undeva pentru că subiectul este în mod evident unul fierbinte, aşa cum se poate vedea din al doilea articol al Carminei, Tu ai colabora cu bloggerii de travel?. Şi ca să mă crezi că e fierbinte, observă cum, deşi întrebarea din articolul Carminei este adresată agenţiilor de turism, răspunsurile vin de la bloggeri, mergând până la afirmaţii de genul „n-aş...

Articolul integral poate fi vizualizat doar de abonații la newsletter.

Ești deja abonat? Introdu adresa de email în câmpul de mai jos pentru verificare.


Nu ești deja abonat? Abonează-te acum!

Antreprenor şi fondator al LumeaMare.ro, Roxana a părăsit o carieră de 14 ani în publicitate pentru a se dedica unei mari pasiuni: călătoriile. În prezent se ocupă de blog, studiază fotografia și scrie despre călătoriile pe care le face cu familia, despre cultură, natură sau oameni şi despre toate experienţele pe care le trăieşte în lumea cea mare.