De ambele părţi ale baricadei

Am fost întotdeauna de părere că nu poţi înţelege cu adevărat un fenomen, o industrie sau chiar o faptă, dacă nu priveşti din cel puţin două puncte de vedere. De câteva ori, când lucram în advertising, am cochetat cu ideea de a trece, cum se spunea, de partea cealaltă a baricadei - de partea clientului agenţiei, de partea marketingului. Eram curioasă să văd cum e să fii în papucii clientului "idiot", cel care refuză întotdeauna cele mai bune idei. Eram curioasă să aflu dacă aş schimba ceva sau dacă aş ajunge la concluzia că idiotul e agenţia. Totuşi n-am făcut-o, asta pentru că mă atrăgea mult mai tare doza de creativitate şi diversitate pe care mi-o oferea munca într-o agenţie de publicitate. La cinci ani după ce am renunţat la cariera în publicitate, după ce am învăţat ce înseamnă online-ul şi cum e să munceşti full time de acasă, cum e să scoţi bani din buzunar pentru a susţine un proiect care e departe de a fi profitabil şi cât de puţin apreciată e munca ta, în bani vorbind, mi-...

Articolul integral poate fi vizualizat doar de abonații la newsletter.

Ești deja abonat? Introdu adresa de email în câmpul de mai jos pentru verificare.


Nu ești deja abonat? Abonează-te acum!

Antreprenor şi fondator al LumeaMare.ro, Roxana a părăsit o carieră de 14 ani în publicitate pentru a se dedica unei mari pasiuni: călătoriile. În prezent se ocupă de blog, studiază fotografia și scrie despre călătoriile pe care le face cu familia, despre cultură, natură sau oameni şi despre toate experienţele pe care le trăieşte în lumea cea mare.