Cazare pentru familii la Venus

Ne-am propus ca atunci când ajungem în locuri care ne plac, fie că este vorba de un camping sau de un hotel de 4 stele, să îţi spunem şi ţie pentru că nu se ştie niciodată când această informaţie te va ajuta. Atunci când călătorim avem ocazia să evaluăm şi să comparăm diverse posibilităţi de cazare, la bugete diferite, dar ţie îţi recomandăm doar locurile în care am avut o experienţă plăcută. Altădată suntem pur şi simplu invitaţi de către un hotel şi o pensiune şi îmbinăm astfel utilul cu plăcutul, revenind cu impresii obiective de la gazdele noastre. Pe care, repet, nu le-am recomanda dacă experienţa ar fi dezamăgitoare. Tot spre folosul tău am început să facem o listă cu locuri testate de cazare în România, sper că va creşte în timp şi va cuprinde toate oraşele şi zonele importante din România.

Weekendul trecut am fost invitaţi de un hotel abia deschis la Venus, una dintre staţiunile liniştite de la malul mării, numai bună pentru cei care vor să se bucure de concediu alături de copiii. Hotelul Melodia ne-a depăşit aşteptările. Eu personal nu am apreciat niciodată interioarele moderne şi standardizate, lipsite de suflet, şi de aceea am tras mai mult către pensiuni, locurile acelea în care simţi sufletul proprietarului. Însă Hotelul Melodia, chiar dacă este foarte modern prin design şi aparent banal la o privire din exterior, la interior îmbină prospeţimea unui alb perfect cu pete de culoare şi geometrii ce îţi delectează ochii. Mai rar am văzut atâta grijă în alegerea accesoriilor, începând de la televizorul alb până la produsele de îngrijire de la baie, cu accente bio. Fiţe! ai fi tentat, să zici la prima vedere. La a doua te prinzi însă că e vorba de un bun gust şi un ochi înclinat către design, ochi care, din câte am înţeles, îi aparţine chiar proprietarei.

Preţul pe cameră nu este mic dar nici nu l-aş numi scump, pentru ceea ce oferă: între 260 şi 300 – zi / cameră, în iulie-august. Mai multe detalii găseşti şi tu pe site. Chiar ieri vorbeam despre preţurile din România, în comentariile de la acest articol. Şi aşa cum spuneam şi acolo, avem prea des tendinţa de a raporta preţurile exclusiv la România, neţinând cont de ceea ce obţii cu 60 de euro / cameră în Europa. Dacă am gândi aşa, ne-am da seama că nu e nimic atât de aberant. Da, mai avem de învăţat, dar nu o vom face fără putere financiară şi fără astfel de iniţiative, care să ridice ştafeta calităţii.

Melodia are peste 100 de camere, o sală de fitness, saună, cameră de relaxare după saună şi o cameră de masaj. Favorita este bineînţeles zona de piscine pentru adulţi şi copiii, păcat că sunt deschise doar până la 18:00, aş sugera prelungirea măcar cu o oră a programului (am observat totuşi că nu dădeau oamenii afară din apă la oră fixă). Alături de piscină este şi barul Sea-Horse (simbolul foarte simpatic al hotelului), de unde am luat un fresh răcoros pentru a-l savura în maximă relaxare pe şezlongurile senzaţionale de lângă piscină. Personalul e foarte amabil, când toate şezlongurile erau ocupate s-au grăbit să ne mai aducă două, plus umbrela atât de necesară!

Pentru cei mici există Clubul “Mica Sirenă”, o grădiniţă amenajată la parterul hotelului, “Nelson Park”, loc de joacă situat în apropierea piscinei unde atmosfera este întreţinută de animatori pentru jocuri şi teatru (nu i-am văzut dar să ţinem cont că hotelul e abia deschis), piscina pentru copii, cu o adancime de 50 cm şi “Prichindel land”, un loc de joaca situat în incinta terasei-restaurant Melodia – minunată idee, mai ales pentru că eu n-am văzut copil care să nu se plictisească la masă, oricât de cuminte ar fi.

O seară la restaurant înseamnă spectacole, muzică live şi modă, încă un motiv pentru a-i ţine pe cei mici ocupaţi. Eu personal aş mai interveni la micul dejun şi prin bucătărie sau pe la lista de vinuri, dar ceea ce am mâncat a fost bun. Cred doar că se poate mai bine, am simţit că restaurantul are potenţial, felurile din meniu sunt îndrăzneţe şi pe gustul meu (creveţi thai sau în stil portughez, muşchi de vită argentinian şamd), ba există chiar şi meniul pentru copii, din care nu lipseşte pizza. Cei mici vor aprecia atenţia chelnerilor la micile lor pretenţii  – a mea vrea tot timpul extra măsline şi a primit la un moment dat un castron plin, sau se vor bucura că au fost sfătuiţi să nu comande desertul decât la final, când îşi dau seama că nu ar mai fi intrat oricum în burtică.

Şi cum nu vii la mare doar ca să stai la hotel (deşi dacă te-ai lua după copil n-ai mai ieşi de acolo), plaja e aproape, la aproximativ 150 de metri. Şi pe plajă vei găsi multe familii, apa e bună, nu e adâncă, singurul dezavantaj ar fi pietrele de pe fund, dar nu sunt peste tot şi nu te încurcă atât de rău, nefiind ascuţite. Un şezlong pe plajă, dacă vrei musai aşa ceva, este 15 lei / zi.

Ce să mai spun, am petrecut un weekend în stil, completat de testarea unei maşini Honda Civic. LumeaMică ar fi vrut să nu o mai dăm înapoi, iar mie mi s-a părut vechea maşină rigidă şi anostă după două zile în scaunul comod de piele. Şi pentru că sunt fată, bineînţeles că am admirat maşina mai ales din punct de vedere estetic, atât la exterior cât şi la interior. Iar pentru că sunt fondatoare SlowRide nu vă pot spune cum se comportă la viteze mai mari decât cele legale dar vă pot garanta că se conduce foarte foarte uşor (şi se pachează la fel de uşor, pentru că modelul testat avea senzori şi cameră video posterioară) şi nu consumă mai mult de 6.9 l/100 km, ca medie. Nu vă spun mai multe pentru că vă puteţi uita şi singuri dar, dacă până acum mă uitam cu drag la motocicletele Honda, acum mi-au trezit interesul şi pentru maşini.

Acum sincer, cum să nu-ţi placă aşa un weekend? Vă las cu pozele şi cu invitaţia să fiţi atenţi pentru că urmează să anunţ un concurs, cu premiu un weekend la Hotel Melodia, pentru o familie!

Antreprenor şi fondator al LumeaMare.ro, Roxana a părăsit o carieră de 14 ani în publicitate pentru a se dedica unei mari pasiuni: călătoriile. În prezent se ocupă de blog, studiază fotografia și scrie despre călătoriile pe care le face cu familia, despre cultură, natură sau oameni şi despre toate experienţele pe care le trăieşte în lumea cea mare.