Pentru că o să ne apucăm să punem în curând şi poveştile şi interviurile din călătorie pe Slowride, zic să spun pe unde fuserăm. Eu cu Roxana, adică.
Habar n-aveam ce să scriu aici în afară de o înşiruire de locuri şi kilometri când, în căutare de inspiraţie m-am uitat pe articolul trecut.
Şi ce găsesc:
În plus or să fie: că o să ne rătăcim, învârtim în cerc, ratăm intersecţii, căutăm benzinării, hai să ne ducem şi încolo că-uite-ce-frumos-se-vede, şi proba de foc – unde e hotelul ăla că se lasă noaptea. Minus ce o să scurtăm pe motiv că nu mai avem timp sau bani sau benzină şi trebuie să ajungem… undeva, vor da varianta „după”.
Boy, was I right! Adică mamă ce gură aurită am avut.
Păi hai să vedem:
Ziua I + II
Primele două zile au fost relativ normale, Bucureşti – Oradea şi Oradea – Viena, în total vreo 1240 km destul de alergaţi şi multă autostradă printre ei, muzică în urechi, soarele în ochi la apus (mi-am dat seama ce minune de vizieră fumurie am eu, că nu-mi dădusem seama cum e să mergi fără), şi câte o bere de prim–ajutor la hotel când am ajuns în Viena.
bere de prim ajutor
Ziua III
Duminică, 20 Mai, n-am văzut Salzburg şi mai ales n-am ajuns la Munchen.
Sătule de autostrăzi am decis să încercăm frumoasele drumuri lăturalnice din Austria, aşa că am ieşit din Viena prin Mödling, către Hainfeld, şi acolo, detaliu important, am întrebat doi motociclişti într-o benzinărie cum ajungem spre Mariazell. Norocul nostru, ne-au luat pe un drum absolut superb, pe care nici nu-l aveam pe harta mea. Aşa am ajuns la Kalte Kuchl, de care v-am zis deja, după care am cotit la dreapta spre Mariazell. Iar acolo, trosc, pană.
După reparaţie ne-am întors un pic, şi am continuat prin Lunz am see, Hieflau, Admont şi destinaţia finală pentru ziua respectivă, Liezen. V-am zis sătucele astea cu un scop: drumul printre ele e absolut superb. Varianta pe care ar fi trebuit să continuăm din Mariazell dacă nu făceam pană era prin Wildalpen şi apoi Hielflau ş.a.m.d, drum care teoretic ar fi avut asfalt mai prost. Nu cred că era chiar aşa de prost, însă ştiu sigur că ar fi fost cel puţin la fel de frumos ca pe cel pe care am mers – 273 de km de drum de vis.
Continuarea, dacă vreţi să vedeţi şi restul de 10 zile, aici.
Paravion.ro este partener SlowRide şi ne-a susţinut in această primă deplasare.
Din motive de Google Maps împărţim traseul în două hărţi.
Harta traseu 1
Hartă traseu – 2
Dacă tot ai ajuns până aici, mai fă un pas
Vrem să cunoaștem lumea în mod responsabil, cu atenție și respect pentru toate formele de viață sau cultură. Nu ne interesează turismul de masă și ne pasă de ceea ce lăsăm în urmă, așa cum ne pasă de ceea ce îți povestim ție. Investim timp în pregătirea articolelor, oferim sfaturi pe baza experiențelor personale, nu umplem blogul cu publicitate și promovăm doar produse sau servicii în care credem sau pe care le folosim. Suntem selectivi și pretențioși în alegerile noastre – din respect pentru tot ceea ce ne înconjoară și din respect pentru cei care ne citesc.
Un mic ajutor din partea ta ne ajută să menținem standardul și spiritul acestui blog. Dacă ceea ce ai citit te-a inspirat, te-a emoționat sau ți-a oferit o informație de care aveai nevoie, dăruiește și tu înapoi un minut și donează pentru a susține LumeaMare. Mulțumim!