Traseul “după” sau cum să faci 5000 de km din 4500

Traseul “după” sau cum să faci 5000 de km din 4500

Pentru că o să ne apucăm să punem în curând şi poveştile şi interviurile din călătorie pe Slowride, zic să spun pe unde fuserăm. Eu cu Roxana, adică.

Habar n-aveam ce să scriu aici în afară de o înşiruire de locuri şi kilometri când, în căutare de inspiraţie m-am uitat pe articolul trecut.

Şi ce găsesc:

În  plus or să fie: că o să ne rătăcim, învârtim în cerc, ratăm intersecţii, căutăm benzinării, hai să ne ducem şi încolo că-uite-ce-frumos-se-vede, şi proba de foc – unde e hotelul ăla că se lasă noaptea. Minus ce o să scurtăm pe motiv că nu mai avem timp sau bani sau benzină şi trebuie să ajungem… undeva, vor da varianta „după”.

 Boy, was I right! Adică mamă ce gură aurită am avut.

Păi hai să vedem:

Ziua I + II

Primele două zile au fost relativ normale, Bucureşti – Oradea şi Oradea – Viena, în total vreo 1240 km destul de alergaţi şi multă autostradă printre ei, muzică în urechi, soarele în ochi la apus (mi-am dat seama ce minune de vizieră fumurie am eu, că nu-mi dădusem seama cum e să mergi fără), şi câte o bere de prim–ajutor la hotel când am ajuns în Viena.

bere de prim ajutor

Ziua III

Duminică, 20 Mai, n-am văzut Salzburg şi mai ales n-am ajuns la Munchen.

Sătule de autostrăzi am decis să încercăm frumoasele drumuri lăturalnice din Austria, aşa că am ieşit din Viena prin Mödling, către Hainfeld, şi acolo, detaliu important, am întrebat doi motociclişti într-o benzinărie cum ajungem spre Mariazell. Norocul nostru, ne-au luat pe un drum absolut superb, pe care nici nu-l aveam pe harta mea. Aşa am ajuns la Kalte Kuchl, de care v-am zis deja, după care am cotit la dreapta spre Mariazell. Iar acolo, trosc, pană.

După reparaţie ne-am întors un pic, şi am continuat prin Lunz am see, Hieflau, Admont şi destinaţia finală pentru ziua respectivă, Liezen. V-am zis sătucele astea cu un scop: drumul printre ele e absolut superb. Varianta pe care ar fi trebuit să continuăm din Mariazell dacă nu făceam pană era prin Wildalpen şi apoi Hielflau ş.a.m.d, drum care teoretic ar fi avut asfalt mai prost. Nu cred că era chiar aşa de prost, însă ştiu sigur că ar fi fost cel puţin la fel de frumos ca pe cel pe care am mers – 273 de km de drum de vis.

Continuarea, dacă vreţi să vedeţi şi restul de 10 zile, aici.

 Paravion.ro este partener SlowRide şi ne-a susţinut in această primă deplasare.

 

Din motive de Google Maps împărţim traseul în două hărţi.

Harta traseu 1


View Larger Map

Hartă traseu – 2


View Larger Map

Ina a absolvit psihologia şi după un parcurs profesional în câteva multinaţionale, a ales să-şi asorteze studiile cu munca absolvind astfel şi un master în comunicare. De călătorit e îndrăgostită de când era copil, de aceea a decis să împărtăşească impresii din incursiunile sale.